Hehe

Igår låg jag här i min godan ro och lade upp bilder på bloggen när jag fick ett sms från min älskade matti att "visst kommer du och hämtar mej?" hehe, de va jäkligt tur att han skickade sms för jag hade helt glömt bort de ;D Så de va bara att stänga av datorn och slänga på sig kläder och åka och hämta han. Men idag ska han ha bilen, de är lite onödigt för mej att ha den idag.

Jag kan ju ta och passa på att städa, packa upp den nedrans väskan som ligger på golvet, sätta ut stolarna på balkongen och föra upp julsakerna till förrådet. Ska leta upp våran dörrmatta oxå ;D

Nu ligger jag i soffan och kollar när matti håller på och joxar med stor datorn som tjorvar som vanligt.

Fan vad ska jag äta idag, förslag nån?

Älskar dej Matti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0