Hund eller kattmat, eller vad?

Asså de luktar konstigt som fan i lägenheten, de kommer som i vågor...blir knäpp...
Måste kolla om de är sopor eller från toan men de luktar typ sån där äklig hund/katt mat på burk som är lite så där geleaktig, blääää eller så luktar de hundskit, hmmm nåja båda luktar ju skunk så...

Matti har gått och lagt sig för han hade sån huvudvärk och så ska han ju upp 4 på morgonen, han jobbar ju förmiddag den här veckan. Så på onsdag blir de buss antar jag ;D

Jaha jag skulle fixa in bilder från kameran men då har jag ju filmat lite så de kommer ju ta ett ganska bra tag så då får jag väl sätta upp den sen.

Imorgon tänkte jag ta mej upp på stan, söka lite jobb, fixa frimärken och gå typ på kicks och fråga om dom har min parfym där och om man kan få såna där prover, vill ju ha en ny parfym i slutet på månaden tänkte jag ;D

Älskar dej min älskade älskling!!!!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0