Lukten igår

Lukten jag kände på kvällen igår va inte hundmat eller skit utan de va röklukt från äckel gubben ovanför som röker inne i lägenheten, asså de går väl igenom ventilen, de beror ju på vart i lägenheten han röker men de luktar fan här ibland och helst på toan.

Idag fick jag ellos paketet, grön bh med fram knäppning men den va lite stor runt om men de kan vara skönt ändå, 2 långa farfarströjjor i lila och grå, en vanlig farfarströja som är grön och 5 par trosor ;D allt för 390 kr...härligt.
Och nu på kvällen åkte vi till tuna park där matti skulle lämna in sin telefon så jag passade på att gå på Gina tricot för dom hade alla rea produkter för 49 eller 99, så jag hittade en grå kofta som jag redan har i svart och en grå klänning/tunika som är långärmad så nu har jag massa kläder så nu behöver jag inte shoppa på ett tag vilket är bra för jag är så pank så de finns inte, asså vi får pengar till helgen men asså dom kommer gå till räkningar, jag hoppas vi kommer under 12 tusen bara ;D

Måste skaffa mej ett jobb snaaaart, asså snart ta jag de där svart jobbet...de ger ju lite extra iallafall ;D

Nu ska jag inte skriva mer, men de kommer mer sen

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0