Magen

Fan va min mage är bublig, typ som att jag ska fisa vilken sekund som helst och sen vänder de och "fiser" inne i magen istället. asså jag har haft så nu flera kvällar..uppblåstehet heter de, hehe

Nu sitter jag och kollar på hopkins på 5;an och väntar på att min älskling ska komma hem.
Johan med tjej är påväg hit oxå, mattis brorsa alltså..hehe, dom ska upp till kiruna så dom ska stanna här och sova över natten och fortsätta imorgon. Johans pappa är dålig så de är därför de vart lite panik typ.

Fan jag törs inte gå in på internet med den nya datorn när den inte har nå virus program så den får ligga tills matti kommer hem. Så nu skriver jag från stora bärara men de är äckligt som fan för tangent"bordet" är dubbelt så stort så om jag ska trycka ä så tycker jag ö istället och sånt, hehe.

fan jag har leeegat hela dan, eller ja jag har tvättar svart kläder och tömt och fyllt diskmaskinen och bäddat sängen, hehe men nu börjar jag bli rastlös men direkt jag anstränger mej så börjar de dunka i skallen och så blir jag yr...får hoppas att de går över snart men de kanske är nå jävla virus eller nåt.

Jag länktar tills mina ljuuuuus kommer så jag får sitta och sniffa på dom, ska fixa en fin ljushållare ;D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så de får vara bra för den här gången...

Nu blir de GH

Kärlek till dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0