Oj oj oj

5 dar sen jag uppdaterade, de är de längsta sen jag skaffade bloggen...men vi har varit i kiruna i 3 nätter, de va har varit fullt hus men de har varit jätte roligt ;D

Har laddat upp massa bilder på Pixboxen nu så kolla där!!! Ska fortsätta ladda upp sen när matti tömt sin kamera ;D

Sitter nu och kollar när matti spelar wii, han står och boxas så jag är nästan orolig att kontrollerna ska flyga iväg, haha...men de är ju bra att han vart nöjd över dom ;D Jo han fyllde ju år den 1 så han fick ett Wii av mej och hans föräldrar och ett GH World tour av mej och min pappa.

Behöver jag visa mer, hehe ;D


Jag i min nyårsklänning ;D


Orkar inte sätta upp mer bilder nu eftersom alla finns på pixbox ;D

Älskar dej Matti

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0