Oj oj

Vad jag är mätt alltså ;D hehe...
Köttfärssås och spaghetti, ååååå de va så sjukt gott så jag käkade alldeles för mycket, nu orkar jag knapt röra på mej! hehe..
Sitter nu på stora bärbara datorn, har suttit och fixat med juluppgiften och den orkar jag inte börja skicka över till den lilla, men jag ska ta med den till annette och visa ;D hehe...

fan va de är tråkigt att vara ensam när matti jobbar eftermiddag, men men nästa vecka går han väl förmiddag så då får jag gosa hur mycket som helst ;D Jo och han är ju ledig på freda oxå när han går eftermiddag..

Jag borde packa upp min sista väska, hehe den ligger mitt på golvet i vardagsrummet, men de är så jobbigt att hitta plats vart allt ska vara men jag kan ju börja lite iallafall så matti kan damsuga imorgon....nåt måste han ju oxå göra ;D

Älskar dej min snuttegubbe

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0