oss <3

Vad heter ni? Isabelle & Mattias
Hur träffades ni? Vi blev vänner först sen sa de bara klick...
Är ni förlovade? Japp, jag har min fina guldring. 3/11-07
Bor ni ihop? Japp
Har ni barn? Nej, inte än men de kommer väl...
Har båda körkort? Jopp..
Isåfall, vem kör bäst? Jag kör lugnare men han kör bättre ;D
Kommer du ihåg er första kyss? När vi suttit i soffan och hållt handen i några timmar och kollat tv så pussades vi ;D
Vem sa "Jag älskar dig" först? jag kommer inte ihåg...båda samtidigt kanske
Vem är äldst? Han, men de är bara 1 år ;D
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Oxe och han är stenbock har jag för mej (1 jan fyller han år)
Vem fyller först på året? Han, haha...
Vem är längst? Hmm, han tror jag men de är nog bara med några cm...
Vem sjunger bäst? Jag tror jag, asså jag har aldrig hört matti sjunga, fniss..
Håller ni i handen på stan? Japp, självklart
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja i ett halv år kanske...
Blev du kär i första ögonkastet? Ja och nej...
Har ni någon speciell låt? Nej, asså låtar från 05 och 06 påminner om tiden när vi blev tillsammans
Har ni några "fri kort"? Haha, näää...
Har ni varit utomlands tillammans? Ja jo vi har varit till findland tillsammans ;D
Vilket är ert bästa minne? Oj, de finns så många..
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter vid varsinn dator, kollar tv, myser och/eller umgås med vänner...
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp, och alltid en godnatt puss!!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Jo 12 mil till en början med sen flyttade han till etuna så då va de 120 mil, men de löste sig ändå, hehe...
Blir du lätt svartsjuk? Nej, men visst blir man lite fundersam när han umgås med nån tjej som man inte ens hört talas om tidigare...
Brukar ni bråka? Klart de händer men oftast är man bara små irro på varran men ibland måste man ju lätta på trycket.
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar oftast...
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag älskar hans rumpa ;D hehe...
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag pratar som fan i sömnen och matti snarkar som en gris, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0