Packa packa packa...

Jag packa och packar och packar och jag tycker inte de blir mindre, hehe...fattar inte varför jag har så jävla mycket saker med mej, fan jag har ju massa saker som jag har köpt här och fått i julklapp och sånna saker...3 väskor klara nu iallafall, ska till linnea senare och ta min andra väska som hon lånade och jag hoppas att allt går ner i den, annars måste jag sno plats från mattis väska ;D hehe, men han har ju inte lika mycket!!

Sitter nu och tar en paus, ska hämta in hunden på en stund sen ska vi bädda i hennes kojja, jag va och köpte en filt som vi ska lägga in där så hon inte förfryser där ute när de blir - 25 grader och så...Hoppas pappa tar bättre hand om henne nu...stackarn. Jag ska ta och trimma lite klor oxå, men pulpan är så långt ut på vissa klor att jag får väl ta liiiite bara ;D
Känns så dum att lämna henne, hon är ju min lill vovve...

Har fixat en lampa åt pappa oxå till datarummet, asså en sån där skrivbordslampa för han gnäller alltid att de är så mörk och att han inte ser nåt...men nu kommer han göra de ;D hehe...hoppas han blir glad över den.

Fan va jobbigt att börja åka bil imorgon, de är så låååååångt, men jag hoppas de går fort...

Nä nu orkar jag inte skriva just nu, ska springa ut och hämta in donnan och börja dona med henne lite ;D

Älskar dej Matti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0