Pengar pengar pengar

Fan allt handlar om pengar hela tiden, asså folk säger att pengar ger inte lycka men nå fan hade jag sovit bättre om nätterna om jag inte behöver oroa mej för pengar hela tiden.

Jag har varit till Annette nyss, luktat på ljus...gott gott ;D Dom hade fått in nya dofter oxå och jag fasnade för
Acai Berry Mist - Luktar frächt, man kan ha den typ på toan så luktar de rent..
Mandarin Mojito - Luktar gudomligt gott, hoppas den luktar lika stakt när man tänder dom.
Vanilj & Persika - Mumsigt, mumsigt, mumsigt säger jag bara, hehe....
Rött Äpple - Älskar lukten av äpplen så ja, de va de ultimata ;D
Och allt de komma kosta just över 300, och sen är jag sugen på en ljushållare men den kostade 239 kr och de tycker jag är lite väl dyrt så jag ska hålla utkik efter liknande på nå billigare ställe ;D

Är så sugen på att åka på IKEA och köpa den där säng ramen men jag vet att de är ingen ide att jag tänker på de...
Men IKEA skaaaa jag äka till iallafall, fan måste ju köpa typ 10 st galgar till...jag har jätte mycket kläder som hänger på samma galge. Tänkte köpa sån där grej som man händer på stången så man kan sätta in sina fin skor så dom inte bli skitiga och sånt, få se...ska sitta och kolla på hemsidan, hehe ;D

Jag känner mej på bra humör ;D

Älskar dej Mattias "Nallebjörnen" Öderberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0