Pengar

Pengar är fan jobbigt, man vill ha massa men ja, de finns aldrig.
Mina pengar från försäkringskassan har inte kommit än, asså om man skickar in papprerna så tar de 14 dar för dom att arbeta men nu vart de nå fel så i tisdas så kom de ett papper att vi hade skrivit en siffra fel så jag skickade tillbaks den och nu undrar jag om de tar ytterligare 14 dar?! Fast iof så kan de ju vara bra så vi har nått att leva på senare ;D hehe..

Jag sitter och funderar på vad man kan sälja, funderar på om man ska lägga upp lite kläder på tradera. men de kostar väl?
Får kanske fota och lägga upp här först och på bixbox och alla sånna sidor...jah nu har jag nåt att göra idag ;D

Jo dagens rätt blev
Lasange med rivna morötter och fetaost ;D

Nä nu ska jag fota lite kläder då ;D

Löve <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0