Skit grannar

Asså fan jag drömmer mej bort till ett hus som är bara vårat. Jag bli galen av alla grannar och helst gubben ovanför som frå för sig att börja fest kl 1 på natten till typ 4 så ja jag har inte sovit så många timmar i natt. Jag känner mej så orkes lös och de är ju inte så bra för då känner jag mej som ett barn som ska börja böla vilken sekund som helst...

Jag funderar på om jag ska ta en snabb dusch och sen dricka en smothies och klä på mej lite rena kläder så man känner sig lite frächare...Ska till annette senare oxå, men jag sitter och funderar ännu om jag ska beställa ljusen men jag är sjukt sugen...så de nlir nog de och allt annat som jag drömmer om får jag ta senare ;D hehe...
Är sjukt sugen på en parfym för typ 300 kr men ja, jag kan ju köpa sen senare, typ nästa månad eller om matti tar ett lån så ska vi kolla en soffa och då kan jag säkert få 300 så jag kan köpa parfymen ;D hehe..

Cancer är ett så sjukt ord..de är överallt...de får en att tänka efter lite.

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0