Sliiiten

Hojj, jag somnade efter 4 nångång..så blir de när man chaffar ;D

Skulle till moster idag men jag fick inte nån med mej så jag får ta de nästa gång jag kommer upp, har ju inte varit där sen gunnars begravning i nov-07. Hon har ju fixat massa i hennes hem oxå, hehe hon fotade hennes julgran, jisses, den gick upp till taket, asså hon har ju typ 3 meter till tak eller så...

Hehe jag sitter och kollar quack pack, ni vet den med kalle anka och knattarna ;D Nostalgi...

Jag länktar hem som fan men ändå kommer de kännas konstigt som tusan att åka hem, hoppas jag får börja göra nåt annat än att gå på KFG, vill studera eller få ett roligt jobb...

Jag älskar dej min älskade Matti, du är min stora stjärna på himlen, utan dej är jag lost...


Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0