Söndag helt plötsligt

Fan va den här helgen gått fort då. I fredas kom freppe sen va vi ute typ halva kvällen, sen igår så va vi till ikea och köpte lite små prylar och roligt, måste köpa en till matta dock bara ;D Sen käkade vi tacos och började dricka lite, spelade GH först sen vart de bowling...sen när todde och ungarna åkte så vart vi helt slöa, hehe kollade lite tv sen vart de sängen ;D

Idag tog vi rejäl sovmorgon till 13 och sen åkte vi på stan en vända, jag köpte två linnen och en väska på gina och en bok som heter "innan jag dör" som handlar om en 16 årig tjej som har leukemi som vet att hon kommer dö. Få se om jag kommer orka läsa den om jag kanske kommer böla ihjäl mej...

Imorgon börjar matti jobba igen ;( de är så trååååkigt...Men freppe åker först på tisdag så vi får väl hitta på nåt roligt sen på tisdag åker han hem och på eftermiddan ska jag till annette, om jag ska beställa nåt, jag vet inte om jag har råd men jag är sugen som fan. De va massa sommar dofter ;D

Älskar dej min älskade älskling, vad vore jag utan dej?!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0