Trött

Jag är trött och svin dålig på att komma på nya roliga rubriker ;D hehe...men de är så de är. Jag har 3 som spatat min blogg på bloggkoll så jag tycker som att de gör inte så mycket om jag använder samma rubrik. ;D hehe...

Imorgon ska vi skjusa matti till jobbet sen ska vi på apoteket och jag ska en vända på kfg och ta frimärken och hoppas på att lotta inte är där ;D hehe sen får man väl se vad man hittar på.

Känns lite jobbigt, jag har den beryktade söndasångesten...blir ledsen när jag tänker på att matti ska jobba eftermidda hela veckan men ett plus att ju att han är ledig på freda ;D Men då ska vi hjälpa tomas och cissi att flytta, jag vet inte ens vart de ligger dit dom ska flytta men då får man ju se de iallafall...de va nå roligt ord stället heter...fniss..

Fan jag vill ha svar snart från kombux om jag kommit in eller inte...de är så trååååkigt att bara gå och vänta...

Jag har drömt om mamma nästan varenda natt nu, de är så konstigt att vakna på morgonen och inse att de bara va en dröm, att jag inte kommer få höra hennes röst igen, då brukar jag ligga kvar och tänka på drömmen och försöka komma tillbaks till då de känns som verkligast.

Jag vore inget utan dej min älskade Mattias, jag hoppas att du vet att du är min pelare!!!

Kärlek åt folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0