Tröttiste..

Fan jag skulle ju inte sova så länge idag ändå vaknade jag typ 20 i 12 av att mattis telefon reingde för alarm för typ 10 gången och så hörde jag hur hunden börjae vakna till liv så de va bara att stiga upp och ta på sig lite kläder och slänga ut henne, och till min stora glädje så va de bara -16 idag, sköööönt, men de kan bli lite mildare till så man kan gå ut åtminstånne ;D hehe...är lite kräsen jag vet ;D

Sitter och funderar på vad man kan hitta på för roligt idag då?! Matti står i duschen, jag funderar på om jag ska följa hans ide, hehe...
Ikväll blir de gräddstuvad souvas med mooooos ;D oj oj vad gott, länktar så!!!

Fan måste börja packa idag oxå, vi(okej då de är jag som) har så sjukt mycket grejer och pappa har min stora väska så jag ska försöka packa smart :D

Nä nu ska jag äta en macka innan jag dööör. hehe...

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0