Va fan?!

Jag blir knäpp, varför kan inte du vara som alla andra?? Varför ringer du alltid mej när de är nåt som är fel och aldrig när du bara vill höra hur de är med mej? Inte ett tack eller nåt utan en snabb kram och sen hejdå...

Skönt att komma hem, lite trist nu dock när mati jobbar eftermiddag men imoron ska jag till annette så då får jag ju göra nåt iallafall.

Idag har jag först på morgonen varit på komvux på ett infomöte sen åkte vi till tuna park och lämnade in den dåliga datorn och då fick vi en ny på en gång ;D Sen for vi hem och fixade papper och matti vilade lite innan jobbet.
Sen åkte jag till kfg och fick pappren på skrivna, men jag glömde skicka iväg dom så jag ska göra de nu när jag hämtar matti men iallafall, sen for jag vidare till värjan och skrev en ansökan igen om att få börja läsa matte B den 16
feb så vi får hoppas ;D

Sn gick jag på stan och kollade efter en liten väska som jag kan ha datorn i och jag hittade en, jag stod där och försökte välja mellan en grå eller en rosa men jag tänkte fan jag ska ha den rosa så alla ser att den är min ;D hehe Nåja jag hittade ett bälte och gula leggins, allt för typ en 100:ing....

Nä nu måste jag gå och fixa lite i köket så inte matti får fnatt när han kommer hem, han kanske tror då att jag har sovit hela dan eller nåt ;D

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0