Vilat

Nu har jag vilat en liten stund, men de va nån som ringde på dörren och jag flög upp och drog på mej byxor och sprang till dörren och kollade men ingen dääär. Undra vem de va, fan man borde ha som en gästbok utanför dörren så alla som är förbi kan skriva i så man vet om man missade nån, hehe... Men nu är de ju så här att de är aldrig nån här oanmäld till mej, asså dom flesta vet om att matti jobbar kväll så jag blir så sjukt nyfiken ;D

Nu ringde matti oxå, han satt och körde truck för att han har inget annat att göra så han ringde till mej och pratade ;D
Älskar dej min snyggaste älskling

Nä nu ska jag kolla vidare på tv och fika lite

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0