Fan fan fan...

Asså jag vet att jag tjatar men jag har så sjukt tråååååkigt ;D

Har kommit på vad jag ska göra för tatuering nu, eller ja jag har 3 för att vara helt ärlig ;D hehe...men sån är jag, de är som man brukar säga, har man väl börjat så kan man inte sluta ;D

Sitter nu helt still i data stolen för då känner jag inte av ryggen alls, och kollade på ncis (tror jag den heter) som tog slut precis, hoppas de börjar nåt bra för jag orkar inte leta upp kontrollen än...

Imorgon måste jag fan göra nåt, de funkar inte att bara sitta inne, blir GALEN...men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, asså oftast om jag ska göra nåt så inefattar de att slösa pengar, och de funkar ju inte hela tiden...haha då måste man ju vara miljonär :D

Men kanske en tripp till tuna park, om ryggen tillåter de, kan nog kanske avvara en hundrig typ, äh man får ju se imorgon ;D

Jag har på fullaste allvar funderat på att åka utomlands eller nåt med matti under jul, är så less på att alla drar i en, fast kan man fira en jul utan snö?! de är ju den stora frågan...hehe

Nä nu ska jag gå på toa och sen ska jag gräva i skåpen om jag hittar nåt gott att smaska på, va sjukt sugen på chips tidigare men ingen kunde fara och handla åt mej ;D hehe...

Älskar dej, du är min drömman, utan dej är jag inte HEL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0