Kiruna och bejbisar ;D

Hehe jag sitter på golvet hos mattis föräldrar ;D håller på och packar om väskan och sånt skoj, de gick ju inte att få igen den som jag hade packar i gve, men nu vart de bra ;D
Sitter och väntar på att lija ska komma in så hon får plocka fram fryspåsar så jag får sätta tvålarna i dom för de va en som hade läkt lite och de är lite trist när allt luktar herrparfym...haha

Igår va vi till luleå och hade trevligt, kom hem typ halv 10 på kvällen först men de funkade ändå ;D

Idag blev J stolt mamma till en till liten pojke, skoj skoj...

Nu ska jag fortsätta packa lite sen försöka få tag i matti som har fest..han har inte tid att prata med mej då ;D hehe....

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0