Månda..

Jag är helt slut i ryggen ännu men de är liiiite bättre men bara liiite...

Har fan stigit upp 12 idag igen, försökte stiga upp tidigare men ja, de gick som bara inte, haha ;D

Jag saknar min älskling, de är så tråkigt att vara ensam hemma men jag har inte råd att göra nåt =(
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket min älskling betyder för mej, jag vill dela resten av mitt liv med dej!!!

Sitter och kollar storm chasers, svin roligt att kolla om tornados och sånt, älskar sånt...men de är tur att vi inte fr sånt här, här räcker de med åska och lite små stormar här och där.

Nä men nu ska jag ta och kolla lite vad jag ska handla...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0