1 dag kvar

1 dag kvar.
Tors 11 aug 2005 13:15
Övrigt, 11 läsare totalt
fy fan va skönt, imorgon jobbar jag sista dagen...sköööönt ;D
Och så ska vi bli bjudna på fika för att vi har varit så duktiga...hehe så klart att man är det ;D

I helg är det TORG FESTIVAL som det så fint heter ;D får se om jag ids fara eller om jag åker till kiruna, vill ju att min älskling ska komma hit på fredag och supa och ha sköjj med mej...men näää man måste packa bilen =(

Men men på lördag åker jag ner till eskilstuna med gullisen, så vi får ju se vad som händer och fötter där, hehe.

Hoff ångest, snart börjar skolan, mindre än 2 veckor kvar, skit jobbigt...hur ska jag klara mej utan dej?? Och sen så är jag väl hatad av halva gve nu så vi får ju se hur det går ;D

Hmm jaja men nu ska jag och mamma fara och panta burkar och handla lite käk...

kram och puss //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0