1 vecka




1 Vecka...
Ons 17 okt 2007 09:39
Övrigt, 34 läsare totalt





Idag är det en vecka sen mamma dog, en vecka sen jag pratade med henne sist, en vecka sen jag kramade henne för sista gången, en vecka sen hon ringde till min mobil för sista gången. Sjukt..det är det enda jag kan säga om det hela...


Idag så kom dödsannonsen i Nsd..fin annons...
Imorgon ska vi följa med mamma till tärendö när hon får ligga inför sista vilan, det kommer bli en liten minnesstund och så...får se kistan oxå..vi valde en jätte fin vit kista...hon hade tyckt om den..

allt har gått så fort...men det känns bra på ett sätt för jag vet att hon inte behöver ha ont nå mer men hur ska det gå för pappa när jag åker hem, 130 mil bort?! Som det känns nu så måste vi flytta hem till gve igen..men men vi får ju se vad som händer..

Tack för alla som hört av sig, skickat blommor och varit förbi...tack för erat otroliga stöd.

Kram //Isabelle

ps. Glöm aldrig bort min mamma, glöm inte hur knasig hon var och hur snäll hon var!!! LOVA!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0