2 dagar sen

Jag skrev förra inlägget men de känns som att de är en vecka sen, har ju hunnit göra så mycket...
Nu är jag hemma iallafall, men jag är sjukt trött...somnade halv 4 i natt och vaknade kl 7 och packade och tog en dusch, sen började min låååånga resa hem ;D Men jag överlevde iallafall...

Nu kollar jag på en film på 5an om en tjej som är tjock (tycker inte om de ordet men de är de hon beskriver sig själv som) om hur hon kämpar sig igenom skol tiden, tror den hette typ queen size.

De är skönt att vara hemma igen men jag vill ju umgås med matti men han börjar ju så jävla tidigt på söndagar =(

Imorgon ska jag på baken och växla pengar, sen tänkte jag ta en vända förbi ETT och hälsa på pernilla ;D

Nä, orkar inte skriva nå mer, lägger upp lite bilder imorgon...

Älskar dej av hela mitt hjärta

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähä men det är inte ni som har bil?? Hur fan ska vi kunna hämta våra datorer när vi inte har någon bil eller körkort?? På cykeln då eller?? Nu får du för fan ge dig, lånar man något så får man fan lämna tillbaka det också.. Du kan ju be din lata pojkvän att lämna tillbaka datorerna i veckan..

2009-06-15 @ 02:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0