2 Sekunder


2 sekunder..
Tis 3 jul 2007 13:36
Övrigt, 20 läsare totalt
På två sekunder förändrades mitt liv föralltid, visst mamma kommer bli frisk men de kommer alltid finnas där när hon blir sjuk, har det kommit tillbaks nu eller nåt sånt.

Jag förstår inte hur ordet canser kan rasera hela ens värld...allt bara snurrar i huvet. Men jag är då 1000% säker på att mamma kommer kämpa sig igenom sjukdommen och stå där som en vinnare i slut ändan. Hon är en kämpe min mamma..

Det värsta är när man ligger på kvällen och ska försöka sova, för då kommer tankarna på vad som kan häna, vad ska jag göra utan min mamma, min bästa kompis..som jag kan prata om allt med. Jag är inget utan min mamma...

Nu väntar jag bara tills matti ska komma och ta hand om mej, få mej att tänka på annat en liten stund, det kommer bli tungt när mamma börjar få behandling...

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer...

Men nu vet ni vad som gäller...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0