20 år...


20 år..fan man är ju gammal...
Lör 19 maj 2007 12:02
Övrigt, 11 läsare totalt
Hoff..fy fan va de går fort..nyss fyllde jag ju 18 och drack en liter jäger med rikard i kullen och kämpade på med skolan och vardan...idag bor jag i Eskilstuna med Matti och studenten tog jag för ett år sen..hoff asså asfort går de ju!!!

Idag ska jag bara njuta av god (egengjord) smörgåstårta och gott sällskap..kanske blir en sväng på systemet och så..men vi får ju se..har ganska mycket hemma :D Freppe kommer snart med tåget oxå...

Imorgon flyger matti upp till gve...han ska fara och jobba på LK stoppet..jag kommer i slutet på veckan istället :D Joo haha jag är med i tidningen :D är så glad..de vart den svin fin bild ändå, va lite orolig faktist :D

Nä nu ska jag klä på mej klart och kanske ta en bit tårta :D

Kramis //Gamlingen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0