21 år


21 år ;D
Sön 18 maj 2008 20:48
Övrigt, 11 läsare totalt
Imorgon blir jag ett år äldre, haha de är helt sjukt vad tiden går fort.
Det känns som att de va nyss jag fyllde 20 och vi va på krogen jag, matti, freppe och todde och jag och matti åkte hem tidigare och freppe blev misshandlad i sundbyholm.
Sen åkte jag hem till norrland och tog hand om mamma och nu är hon borta, helt sjukt.
Kommer kännas konstigt att fira födelsedag utan att mamma ringer och sånt..men hon finns i mina tankar och jag vet att hon skulle vela att jag hade en bra dag ;D

Jag ska göra maräng tårta med hallon och grädde, orkar (och har inte råd) att göra en smörgåstårta, tänkte göra det till midsommar iställer, för så har jag och matti varit tillsammans i 3 härliga år ;D

30 maj kommer jag hem till er i norrland för en liten visit, de ska bli skönt som fan hoppas jag på iallafall, de kommer kännas skummt att vara där när mamma inte är där, pluss att matti inte ska vara där med mej hela tiden, han kan bara vara över helgen.
Jag har inte varit ensam med pappa sen mamma gick bort så, ja vi får se hur de går.

Få se om pappa kommer ihåg att gratta mej imorgon, han skrev iallafall att vi skulle höras imorgon så de låter ju lovande.
Fick pengar av mina svärföräldrar och moster idag, TACK..de behövdes, haha men jag ska ändå ta en liten del till shopping ;D

Jag sitter hemma ensam och lyssnar musik och funderar på vad jag ska göra,matti är på jobbet, han ska jobba natt hela veckan, fan måste lära känna lite folk så jag inte måste förlita mej på matti hela tiden, men jag vet inte vart jag ska lära känna folk så där bara, asså jag kan ju inte få på ica och bara "hej, vill du bli kompis med mej" haha...
Ska på ams och höra om de finns nå utbildningar man kan ta genom dom så jag får lite pengar oxå ;D

Fan jag saknar linnea, denice, jenny, linda, tessan och alla mina snyggingar där uppe...
Ni måste komma och hälsa på mej här..kolla in min fina lya ;D

Älskar dej matti, pappa och min ängel mamma
ps. älskar dej med min knas pimu.

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0