Älskade sol


Älskade sol :D
Sön 27 maj 2007 19:12
Övrigt, 10 läsare totalt



''


Fy fan vad jag känner mej hemma när det är ljust ute mitt på natten..finns det nå härligare?! nop..visst de kan vara lite jobbigt att sova men de är fan värt de :D

idag åkte matti på att jobba men de är ju bra han får ju typ 300 kr i timmen och så jobber dom mer än 12 timmar.. :D Men jag saknar ju han nuuu, vi skulle ju städa ur bilen och bara ta de lungt idag, men men så vart de inte..

Nästa helg är de party..hopppas jag är bättre då..är så less när man ska vara sjuk hela tiden...

Köpte en ny bil i förregår, en gamel merca :D den är snygg men de är lite små bucklor här och var men det är ju sånt man får ta :D haha...

Vart till mommo idag på morgonen en sväng..for till kyrkogården och plantade blommor och kollade lite bara..sen åkte vi hem och tog de lungt...

Nä nu ska jag sluta skriva skit..hehe

Kramis //isapelle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0