Äntligen

Äntligen
Tors 5 jan 2006 12:17 (Uppdaterad Fre 29 dec 2006 18:00)
Övrigt, 8 läsare totalt
Äntligen funkar det att gå in på lunar, hehe har skaffat ny dator (ny och ny men en nyare) och fixat XP men den höll på att tjorva men igår lyckades matti fixa så att man kan gå på lunar ;D (JEJ, Jag är gladast i detta hushåll!)

Jag har ju inte ens hunnit skriva min årliga års krönika ;D fniss* inte för att jag vet om det är någon som bryr sig men mest för min egen skull ;D

Isabelles 2005...
*19 maj, 18 år! klarade teorin på samma dag ;D
*10 juni, skolavslutning
*16 juni Uppkörning, klarade körkrtet ;D
*22 juni Matti vart min kille ;)
*24 juni midsommar, körde bil heeela helgen
*Juni, juli (kommer ej ihåg datumet men då va det kiruna festivalen, ooo så skoj jag hade ;D
*8 Juli, Pajala marknaden, drog med matti, linnea och simon dit ;D vi söp och hade oss ;D
*Hela sommaren från Juli till augusti så kan jag inge datum men då åkte vi upp och ner till eskilstuna och myste och hade oss ;D
*25 Augusti började skolan =( Kom en dag försent, missade flyget hem.
*Började få problem i magen, var borta ganska mycket från skolan, i början på november eller i slutet på okrobet så fick jag akut ont i magen, klarade inte av att stå upp, fick åka till akuten samma kväll och dom ville att jag skulle stanna där för observation, fick åka på ultra ljud dagen efter. då såg dom att jag hade små grus högar i gallblåsan och att jag hade fått stenar i gallgången, därför hade jag så grymt ont i magen =(
fick ligga på lassa med drop och morfin sprutor i en veckan innan jag kunde komma till Kiruna(!!!) och plocka bort stenarna genom halsen.
Nu va det bara att vänta på operation för att ta bort gallblåsan.
*V.44,45,46 skulle jag ha praktik, åkte ner till E-tuna men jag klarade inte av de, var för utmattad och slut. Låg där och vilade och hade ont i magen i 3 veckor, sen åkte jag hem. gick skola i en vecka sen fick jag komma på den stora operationen.
*ca 5 december fick jag åka in på operations bordet, allt gick bra, dom fick bort stenarna och gallblåsan med titthåls operation, så så fick jag 4 små hål på magen.
*22 december, Julavslutning, gick på den med linnea, men träffade ingen från klassen =(
*24 december, Firade jul ensam med min älskling i kiruna ;D Myyysigt säger jag bara ;D
*31 december, åkte till kiruna och hade skit skoj, söp och hade oss ;D
*1 Januari 2006, Fylde min älskade 20 år!

Älskar dej min älskling, du har gjort 2005 till mitt bästa år hitills ;D
Finns bara du för mej, utan dej är jag trasig.
För varje dag som går så förstår jag mer och mer hur oroligt tur jag har haft som får vara med en så underbar person som DU! Älskar dej mattias ;D

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0