AProligt och APfull


AProligt och APfull!!
Mån 22 maj 2006 00:09
Övrigt, 11 läsare totalt
Hehe jag hade aproligt på min födelsedag :D vart så överlycklig att så många kom, trodde inte att jag kände så många snälla människor :D Och så fick jag massor med gulliga kort ;D

Tack till:
Björn och Sanna
Messner
Jessica och Emma
Markus och Anna
Lillsyrran Linnea
Mamma och Pappa
Mommo och Moffa
Irja och Eva
Simon, Sebastian, Emma och Pontus
Clary och Crille
Jenny, Linda och Rasmus, Therese och Emma
Lasse
Och Min Matti så klart!!!
För att ni kom och hälsade på och tack för alla presenter och kort!!!
Har jag glömt nån så ber jag om ursäkt...ska uppdatera om jag kommer på nån mer!!

Och tack för alla sms och gb inlägg jag fick!!



Älskar er och Matti!!!

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0