Är de ett skämt elleR?!

Nähä men det är inte ni som har bil?? Hur fan ska vi kunna hämta våra datorer när vi inte har någon bil eller körkort?? På cykeln då eller?? Nu får du för fan ge dig, lånar man något så får man fan lämna tillbaka det också.. Du kan ju be din lata pojkvän att lämna tillbaka datorerna i veckan..


Jag förstår inte vad de spelar för roll vem som har bil eller inte, vill man ha sakerna så är de väl bara att hämta dom. Hur kan ni fara och handla på willys då, inte tror jag ni handlar för flera hundra och sen cyklar hem?! Men vad vet jag...
Sen tycker jag de är intressant att du tycker att när man lånar nåt så får man lämna tillbaks, så de gällar bara saker men när de gäller pengar så skiter man i dE?!
Och undra vem som är lat igentligen när man inte ens kan fixa skjus ut till oss för att hämta nåt som är sååååå jävla viktigt?!

Men de är ju bara vad jag tycker....

Älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fan spelar det för roll vem vi åker och handlar med?? Det var din kille som lånade vår dator då får han fan lämna tillbaka dem också, varför ska vi åka och leta efter våra grejer för när det var han som lånade dem?? Jag sa till honom att han kunde få tillbaka sin jävla tröja men inte ens det har ni brytt er om att hämta och så skyller ni det på oss?? Fy fan vad lamt, eller är ni bara dåliga på att läsa?? För när jag skrev till matti att han skulle ta bort mig från dff så kunde han komma och hämta tröjan också.. Inte mitt bekymmer att ni inte har gjort det än..

2009-06-16 @ 00:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0