Är så kääärrr

Är så käääär...
Lör 14 jan 2006 15:04
Övrigt, 9 läsare totalt
Hehe, min älskling är bara för snygg alltså ;D han är mitt allt, jag förstår inte hur jag ska klara mej utan han sen när han åker hem igen till e-tuna =( fatta, jag har sovit med han varje natt, varit med han varje dag i säkert 2 månader nu och det lär ju blir iallafall några veckor till och sen bara poff...så måste jag sova ensam och allt...hoff...blir ledsen bara jag tänker på det!
Men men det är ju inte sååå väldans länge kvar tills studenten, sen jävlar då flyttar jag ner till min snygging ;D

igår drack jag lite grann, eller egenltigen så va det ganska mycket men jag vart fan inte full, jobbigt som fan, men men skoj hade jag iallafall ;D
Idag blir det väl att ta det lungt bara, typ mysa framför tvn med en bra film eller nåt...vi får ju sa vad som händer ;D

Nu ska jag gå och läsa solo och ta det lungt, är trött som fan och har mensärk ;D

Puss på dej min snygging
Och kram till er andra ;D
//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0