Årskrönika kanske

Årskrönika kanske??
Lör 30 dec 2006 22:00
Övrigt, 11 läsare totalt
Hehe ja som vissa kanske vet så brukar jag ju alltid sumera Isabelles år med en årskrönika, av dom största och viktiga händelserna ;D
Ska försöka komma ihåg allt... :D

Isabelle Pantzares årskrönika 2006.

* 1 Jan. Firade mattis 20 års dag med bakis pizza och mys film :D
* 14 Feb. Firade alla hjärtans dag ensam, matti jobbade i Eskilstuna.
* Mars-April nångång så flyttade matti in i mitt lilla rum i kullen.
* 19 Maj. Firade vi min 19 års dag med brak fest i våran blåbubbliga van ;D
* 9 Juni. STUDENTEN...Firades oxå med brak fest fast på Nex ;D
* 24 juni. Midsommar, Jag och matti firade 1 år tillsammans med att packa alla våra saker inför den stundande flytten till Eskisltuna.
* 30 Juni. Kiruna festivalen, bråk med mattis syrra och The Rasmus (!!!!!) ;D
* 5 Juli. Påbörjade färden ner till vårat nya hem med freppe, stina, matti och jag, all packning fick vi med oss i en stooor blåbubblig van och ett stort oksläp ;D
* 6 Juli. Dagen då jag och matti vart sambos i våran fina två i Skifinge i Eskilstuna.
* 7 Juli. Power meet ;D Vi åkte till Västerås och festade gärnet med tomas och gänget i två dagar :D
* 22 Aug. Pappa fyller 50 år och de firades med tårta men dock en lugn dag ;D
* 24 Dec. Jag och matti firade våran andra jul ihop i Kainulasjärvi med mor, far, morfar, mormor och lill vovven ;D
* 31 Dec. Kommer vi att fira nyår i kiruna igen ;D



Det var de jag kunde komma på just nu av de stoora händelserna :D
Men klart att de har hänt jätte mycket, har ju flyttat från min kära mor och far och lämnat min födelsestad och hem...

Älskar dej matti, tack för ett till helt fulländat år med dej, Utan dej i mitt liv är jag inget!!!
Puss**

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0