BIO någon


BIO någon?
Tors 6 okt 2005 13:27
Övrigt, 9 läsare totalt
Är det någon som känner sig manad att följa med lilla mej på bio i helg?
Pistvakt...kom igen nu...nån borde det väl finnas..hällst i gve kommun oxå ;D

Hehe ja annars kan jag ju skita i det och vänta tills jag kommer ner till min älskling och be han ladda ner den så kan jag kolla den med han iställeT ;D

Fyyy fan vad jag har ont i huvet, axeln och ryggen + att jag är förkyld...ringde och skjukanmälde mig imorse...ska vila upp mej så att jag orkar gå imorgon och servera...
hatar att vara sjuk från skolan, får så dåligt samvete...

Jag vill ha en bil typ nuuuuuu, fan..mamma och pappa har farit till kojjan så jag är utan bil...känns helt jätte tungt...hehe har blivit lite slö av mej, jaa!!

Nu är det bara 3 veckor kvar tills jag far ner till min älskade ängel...länkar så jätte mycket ;D mysigt ska det blir...och skönt att slippa kylan ett tag..hehe lite skumt kommer det dock att bli...jag åker när det är kallt..ev lite snö och sånt..men när jag kommer hem kommer det säkert vara sviiin mycket snö..eftersom jag kommer hem i början på december eller nåt sånt, ska vara en månad där nere iallafall ;D

Nää nu ska jag gå och göra varm saft och hämta täcket och sätta mej i soffan framför tvn och mysa...

Puss på dej min ängel
Och kram till er andra ;D //Eran Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0