Blääää

Blääää...
Lör 17 sep 2005 13:25
Övrigt, 9 läsare totalt
Ja hojja vad kan jag säga...hojja bara...äckligt :D
Men men det är väl sånt som händer ibland, tro mej jag vet, men jag hade iallafall vett att springa på toa ;D

Hojj...ja som sagt så vart det en jätte lyckad kväll igår (not), ont i ryggen har jag oxå, fick ju sova på soffan i natt...hojj
Men men jag hade iallafall mysigt med med min älskling ;D
Nu sitter jag här, trött, ont i ryggen och lite sur...men men det går väl över det mesta sen.

Nä nu ska jag ge upp, tror att jag ska gå och ta en dusch och sen ska jag ta det lugnt bara...känner mej bakis fast jag inte drack en droppe alkohol i går ;D hehe

Krya på dej...hehe

Älskar dej Matti!!

Puss och kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0