Blir ju galen

Blir ju Galen!
Mån 3 apr 2006 10:13
Relationer & Sex, 6 läsare totalt
Damp Lunar, det bara kommer upp en ruta att skicka eller skicka inte..och så stängs sidan ner, typ precis när jag är klar med en sak, ska bara spara...så att man måste göra om hela skiter ;D

Och så blir jag Galen på dej min älsklíng, du smiter iväg fast jag sa att du måste komma in i mitt rum innan du åker igen...ville ju Pussas på dej juh!!

Nåja, sista veckan kvar på Dundret, skönt som fan. Sen är det Gränsen som gäller :D Härligt värre...ska sypa och köra skoter, dock inte på samma sång :D

Nä nu ska jag ta och fika frukost och kika på tv :D Kanske klä på mig oxå *fniss*

Älskar dej Mattias Öderberg, fast jag är lite galen på dej ibland :D

Pyss** //Belle är ju Best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0