Dagens mums

Dagens MUMS :D
Ons 26 apr 2006 14:12 (Uppdaterad Ons 26 apr 2006 14:13)
Övrigt, 8 läsare totalt
Hehe har lagat lunch nyss...hade gamal taco köttfärs från i helgen som jag värmde uppi stekpannan och tillsatte champinjoner, Tomater i bitar, pressad vitlök och krossade tomater, Och så kokade jag makaroner till...fy fan va gott asså!

Idag har jag varit och hämtat student mössan :D jej, nu är allt så verkligt..fan snart står man dår på lastbilen och åker bort från skolan...helvetes vad skönt det ska bli asså!!!!!!

Måste fixa ett palakt oxå, mamma kommer glömma bort..hehe men det är bara bra för då får jag bestämma vilken bild som hamnad där oxå :D Måste fan fixa nå champange oxå, blä nog för att det är så jävla äkligt men man måste ju, ska ju vara champange frukost i svanparken på examensdan ;D hehe coolt..länktar sååå...

Jag Älskar dej min älskling, förlåt för igår, va inte meningen att överdriva...
Puss.

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0