Dålig motivation ;D

Jag har haft dåligt motivation att skriva på bloggen...
Igår gjorde jag typ NADA, lagade sallad ;D
Idag har jag packat som en galning och tvättat gul jeansen, och dom vart reeena (jiiipppi), och halv 4 åkte jag och hämtade annette och så åkte vi på stan och skulle byta tröja och ett linne men när jag va på stan så hade som inte  min storlek så dom ringde ner på tuna park och där hade dom min älskade tröja, jeee ;D Bytte ett gult linne mot ett vitt så jag blir lite sommar fin ;D
Sen fick jag ett par byxor och leggins från min kära kusin, så nu fick jag lite nya klädeR ;D

Imorgon åker jag upp, ska bli skönt men ändå inte..
09.05 går mitt flyg, ska försöka åka med matti direkt när han slutar så han kommer hem så tidigt som möjligt så han får sova ;D

Ska kanske köra studentlastbil på freda, aaaaa läskigt ;D


Älskar dej min snygging, jag vill inte vara ifrån dej!!!!!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0