DÅlig uppdatering


Dålig uppdatering ;D
Tis 20 jan 17:54
Övrigt, 9 läsare totalt
Jag är inte så bra att uppdatera här på lunar, eftersom jag skriver på min blogg istället men nångång måste man väl kanske skriva några rader :D

Idag har jag inte gjort så mycket, suttit och pysslat med lilldatorn, flyttat över bilder och skit sen kom matti hem från jobbet men jag han duscha innan, hehe ;D Sen for jag på ica och handlade lite smått och gott, en tidning eller två ;D
Nu sitter vi och kollar på serier som matti laddat ner, har just käkat ugnspannkaka med fläsk...mmm mums, matti åt nästan hela plåten själv ;D hehe, men han lämnade 2 bitar till lunch imorgon ;D

Nä nu ska jag kolla klart serier ;D

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0