En vagel i ögar...

en vagel i ögat vad jag är sur/lessen!!!
Sön 18 mar 2007 20:10
Övrigt, 9 läsare totalt
Min matti har åkt till göteborg, och nu vet jag inte när jag kommer få se han igen =( Det var jätte jobbigt att säga hejdå och se han vända ryggen till...saknar han redan så att jag håller på att bli tokig...!!!

Imorgon så måste jag vara på kommunen kl 11 och jag har ingen bil, så jag har inte bestämt mig om jag ska ta cykeln/gå eller om jag ska åka buss..men de kostar 25 kr att åka in till stan och sen 25 tillbaks och jag har ju bara 50 kr =( Så de kommer nog att bli att gå/cykla.
Och så sa todde idag att jag behöver bara säga till vilken dag jag ska flyga så får jag åka med dom till arlanda, men då kommer jag få åka typ 6 på morgonen men vad gör man inte för att spara pengar :D det är ju snällt av todde oxå :D

sitter och kollar rocky & drago :D dom är i sanfran och turistar :D
Jag funderar på om jag ska börja städa..få agera ut min ilska/lessenhet..haha nä men man känner sig lite konstig...

Älskar dej min Älskling..kan inte tänka mitt liv utan dej...

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0