Fan va störande...

Jag är ju fan 22, låt mej leva mitt liv...jag kommer inte upp för att städa titt jävla hus...enda orsaken jag kommer upp är för att linnea tar studenten, fan jag visste att han skulle bli sur för att jag åker hem på söndan redan. Men jag vill vara här ifall jag får jobb sen vill jag vara med matti på midsommar.
Fan allt är på hans vilkor jämnt, måste komma ihåg att jag är 22 inte 15....
Näää länktar inte så där jätte mycket till onsda, fast på ett sätt gör jag ju de men jah, de löser väl sig, de göra de alltid ;D

Äh, nu ska jag ta och äta lite sen ta en dusch och börja göra mej i ordning för att åka till grönan med ETT ;D skoj skoj, synd bara att jag inte har nå pengar...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0