Fan va trött


Fan vad trött man får vara :D
Lör 31 mar 2007 19:28 (Uppdaterad Lör 31 mar 2007 21:29)
Övrigt, 5 läsare totalt







Somnade typ vid 5 tiden i natt och vaknade 8...så jag va lite trött men kunde inte sova men sen somnade jag igen vid 14 tiden och sov till ca 17 :D men man är ännu lite skum i huvet :D
Va ut för en stund sen för första gången idag, riktigt skööönt väder ute ;D





Igår vart de ganska mycket att dricka =/ men skoj va de ändå tills de vart lite "bråk" mellan mej och rikard..men de löste sig nog ganska bra :D

Stackars matti, han har jobbat nu snart i 14 dar i sträck och han har ont i hela kroppen..och nästa vecka är de stopp så då kommer han jobba ca 12 timmar skift per dag...men men de ger ju bra pengar :D Men jag håller på att sakna ihjäl mej..haha alla tycker de är helt skummt att matti inte är med, pappa har oxå sagt säkert två gånger ja men matti kan fixa de..ja just de han är ju inte här :D haha...

På måndag ska jag på arbetsförmedlingen..om jag hittar dit :D det blir roligt...
Men de går säkert bra..annars får jag väl ringa dit så får dom väl guida mej :D

Började packa idag, tänkte åka upp till fjälls men sen idades jag inte..de blir så jävla tjorvigt allt...



Nä nu ska jag gå och göra nå vettigt, kanske kolla om kläderna är torra i torktumlaren :D

älskar dej matti...

kram på er andra :D //Isabelle den ENVISE (*asg*)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :D

2009-06-03 @ 00:47:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0