Fest igåd ;D

Fest igår ;D
Sön 21 aug 2005 13:23
Övrigt, 9 läsare totalt
Hehe det vart fest igår iallafall, och skoj va det...alltid lika skoj att träffa nya människor ;D
Snälla som dom va så va dom med oss istället för med deras vänner, det var ju svin snällt ;D

Hela kvällen började ju med att vi förfestade hos Göran och Linda ;D snällt snällt!!

hehe kände mej lite rik igår så jag beställde drinkar på krogen...hehe ja dyrt men gott ;D
Först på dannes så tog Linda en drink åt mej med nå mjölk i, men när jag just hade fått den så skulle vi dricka upp dom så jag fick dricka min så snabbt...hehe ooo kallt, fick lite ont i huvet, men det gick över sen.
Sen gick vi på hmm jadu vet inte vad den krogen hette men dit gick vi iallafall och då beställde min älskling en drink, han sa att det skulle vara nå gott ;D och gott va det...hehe
När dom stängde krogen kl 2 så gick vi till baks till göran och linda eller utanför där, där satt vi och snackade och hade oss ;D sen gick jag och lovern hem...hehe och tro mej det är en bit men det gick ganska fort ändå..;D

Imorgon måste jag åka hem =( vill inte!!!!!! hoff....

puss på dej //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0