Filmkväll

Filmkväll :D
Sön 7 jan 2007 18:00
Övrigt, 9 läsare totalt
Hoff..ikväll ska jag slöa :D hehe nog för att jag gjorde de i går kväll oxå, men åndå :D

Håller på att kolla på spaning med brighet jones, har nämligen inte sett den. Sen ska jag kolla sandor/ida :D har sett den men vill se den igen...plus att jag inte har så mycket annat för mej ;D Vill hem till mina saker men ändå inte...är så trist att vara där nere när man inte har nå jobb eller bil eller nåt...

Saknar matti, asså jag hade fått ett sms typ halv 6 i morse typ att nu är vi i norge..men sen har jag inte hört av han på hela dan...vad jag vet så kan han ju ligga i nån fjord eller nåt..men jag har lovet mej själv att inte vara orolig så jag hoppas att han ringer snart.
Han och kumpula ligger säker och sover ännu och så kommer dom vara vaken hela natten eller så är dom typ på nån rund tur där i tronheim med alla som dom ska jobba med...men som sagt hoppas han ringer snaaaaarT :D

Har suttit och joxat med lunar idag..blir lite purken när man inte får byta ut sin bild hur många gånder man vill, asså man måste ha samma bild i 3 månader och om du vill byta innan så måste du betala 20 kr!!! Hutlösa priser :D

har fixat in massor med musik på min mp4, tänkte ta mej en promenad med vovven ikväll..alltid lika mysigt i 20 graders kyla..men ändå, man måste ju börja nånstans :D

Nä nu ska jag ge mej...

Ha en bra dag //Isabelle

ps. Älskar dej matti där i norge, jobba inte ihjäl dej!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0