Fin dag i solen


Fin dag i solen ;D
Tors 10 jul 2008 22:26
Övrigt, 8 läsare totalt
Hej.

Idag har de varit en fin och solig dag men de har fläcktat lite...härligt som tusan. Har suttit mest på morgonen och väntat på att matti ska vakna sen gjorde jag gröt och kaffe färdigt till han :D Sen gick vi ut och fortsatte med bilen en vända, jag trokade och fixade inne på instument brädan, asså fan jag har aldrig varit med om en sån skitig bil...trasorna va alldeles svarta ;D
Nåja, sen åkte vi på ica och köpe färdi grillad kyckling fileer och karre och lite pottisallad. Så satt vi ute med grannarna och käkade ;D Sen hoppade vi i bilen och åkte ut till sundbyholm och la oss i solen ;D de va härligt som fan.

Nu sitter jag här och kollar hells kitchen och tråkar som vanligt när matti är på jobbet...vill lära känna nån som jag kan umgås med när matti jobbar och jag är hemma.
Imorgon kommer mattis mamma och pappa och lille vovve ;D ska bli roligt...

Jo i går (onsdag) så va jag på lernia och träffade Gustav, han skulle försöka matcha ett jobb åt mej så vi får hoppas ;D jag skulle ringa han om två veckor och höra hur de går om han inte hört av sig innan de ;D

Fan jag ä så jävla sugen på cola men jag vet inte om jag orkar fara till statoil, känns som att jag kommer slösa pengar då..hehe...

Nåja, nu ska jag kolla klart tv och sen kanske jag ska fixa lite här hemma så inte svärmor måste börja städa när hon kommer...hehe :D

Jag älskar er...
Kramis //Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0