För jag har tagit studenten

För jag har tagit studenten ;D
Tis 13 jun 2006 11:03
Övrigt, 10 läsare totalt
Fyy fan vad jag är bra ;D

Hehe sitter här på årets varmaste dag hitils och funderar på vad fan man ska äta, finns inget i kylen som är ätbart =( vill typ fara och bada men jag får inte och sen är det säkert apkallt om man inte är på badhuset =(

Förra veckan vad en rolig vecka, ja jävlar...först så på balen, som vart lyckad som fan förutom att jag var tvungen att fara hem och byta bort min klänning..annars hade jag skoj och trevligt. Och i torsdas så skulle vi vara på skolan halv 2, ungefär vid 2 så var alla samlade och vi fick tårter och grejer från våra gulliga lärare på Hr ;D och så höll dom lite tal och sånt..

Och i fredas hände de grejer men synd att dan gick så JÄVLA fort =( Jag hade trevligt, lite champange, lite cider och bara glada miner ;D
Har fotat som en galning oxå ;D vilket jag är glad för för då kommer jag ha fina minnen för livet!!
Älskar er HR3 2006

Nu ska jag gå och gräva i kylen efter mat...



Puss och kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0