Företag ;D


Företag ;D
Tors 25 aug 2005 21:02
Övrigt, 9 läsare totalt
idag har vi spånat på vad vi ska göra av vårat företag ;D
det blir nog Restaurang/catering, och vi kommer servera hälsosam mat (smal mat) och vanlig mat...
Och denise vart VD, jag sekreterare/fax & mail, martina och robin ekonomi ansvariga, joel och markus kökschefer, robert och hannah restaurangchefer och niklas och fredrik marknadsförings ansvariga ;D
namnet och logon har vi inte kommit på ännu men det kommer ;D

Itisdas så va jag och köpte en säng (120 cm bred) för 1700:- sen ben till den, påslakanset och ett extra stort lakan för allt som allt 2049:-
plus att jag köpte en lampa för ca 150:-

Igår så va jag och bytte till andra ben till sängen, köpte en bokhylla, en lampa, påsalakanset, en stor kudde, ett örgott till den allt som allt för ca 900:-

Idag så var jag och köpte en väska, skor, byxor, en tröja och en kreditkorts hållare...allt som allt för ca 1200:-

fan vad jag har handlat...hehe ;D men men nu har jag iallafall en ny säng ;D härligt härligt ;D

Jag håller på att sakna ihjäl mej efter Matti, vill att han ska vara här och hålla om mej och trösta mej för jag har så ont i magen =(
Älskar dej så jätte mycket...puss //din isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0