Gaaa blir galen

Gaaaa, blir galen...
Lör 29 okt 2005 10:50
Övrigt, 11 läsare totalt
..jag vaknar alltid så jävla tidigt, det är typ omöjligt att sova längre..jag bara vaknar hela tiden =(
Så nu sitter jag här igen, har käkat frukost och kollat tv, ska gå och lägga mej breve min älskling snart och se om han vaknar...;D

Igår var en mysig dag, tyckte jag iallafall...men min älskling fick inte supa till som han vela så han va inte så sär på toppen humör men han drack nåra öl iallafall ;D Jag va spik nykter och körde bil ;D måste ju göra nåt i gengälld för att matti är så snäll med mej hela tiden, så ikväll blir det väl att jag kör igen ;D tror jag...

Hehe jadu vad ska jag skriva mer, jooo hehehehe ska berätta nåt otroligt korkat men roligt som hände igår ;D jag tappade min nya Nokia 6101 i TOASTOLEN...så nu är den sönder =( hehe faan va sur jag vart, jag hade den i bakfickan och när jag ställde mig upp så ramlade den i...aaa så nu har jag mammas gammla LG som matti hade fått ;D

Jaja, idag ska jag och hälsa på hos min morbror och sånt, måste fara till faster och lämna pengar oxå...jobbigt...Och eftersom jag inte for på ÖB igår så ska jag fara idag ;D

Nä nu ska jag ge mej, men ha det så bra alla ni ute i världen ;D
Puss och kram
Älskar dej matti //Din Isabelle

ps. är så less på dom snackar skit om mej, typ att dom tycker att jag är störd i huvet och sen så kan dom inte stå för det när jag frågar om dom är sur på mej...asså hallå!! och du säger att du står för det, pytsan!! Blir så lessen för jag vet så mycket om dej, er som ni säkert inte vill att folk ska få reda på, och jag ids inte ens börja gå och snackar skit om er...tycker ni är fina människor som förkänar lycka och kärlek...
Ja så nu vet ni det...ville bara skriva av mej lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0