gaaaaa


gaaaaaa
Fre 24 nov 2006 14:32
Övrigt, 8 läsare totalt
fnaj gah atar Tvättstugor som våran, vi är typ 100 lägenheter på 6 maksiner och 2 torktummlare, och som just nu har jag tvättstuga och jag har tvättat klart men jag har kläderna i torktumlaren och så kommer nån liten tant som typ kan 3 ors svenska och ska tvätta i maksinerna, så jag kan inte låsa dörren dit, men då vet jag iallafall vem som är den skyldige om de förvinner nåt men jag blir iallafall galen!!!! Vill ha en tvättmaskin, torktummlare och en diskmaskin!!

Nä du ska jag diska klart sen ska jag gå och kolla till mina kläder. man vet ju aldrog med dom där, kladerna kanske ligger på golvet när jag kommer eller nåt!!

Jaja

kramiss //iSABELLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0