Glad igen

Glad igen...
Tis 9 jan 2007 14:13
Övrigt, 5 läsare totalt
Gissa vem som är på väg hem igen?! hehe jaaa matti så klart..fast trist för hans skull, både han och kumpula "kuggade" på Svets och Skär Provet som dom hade, så dom fick åka hem..men då vet han vad som gäller nästa gång han tänker sticka dit :D Gladast är nog jag..hihi, och kanske kumpulas tjej mee :D

så idag måste jag städa lite i sovrummet..hehe har inte idas göra nåt alls...har bara slängt alla kläder på golvet och vise versa :D

Igår bjöd jag Linnea, Jonas, Bjönne och sanna på bio..på Wallander - Hemligheten.. Och vad kan man säga om Gves biograf...hehe ja vi fick sitta och vänta i en halv timme innan dom fick i gång filmen och då va de ganska dassigt ljud, men men den va annars bra, iallafall för mej eftersom jag har sett dom andra filmerna..måste se den igen med matti :D

nä nu ska jag kolla runt på internet ett tag till sen ska jag ta på mig kläder och fara och köpa dasspapper :D hehe..och städa så klart :D

Älskar dej mattias öderberg...

Kram //Isabelle med e :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0