Glada jag


Glada jag ;D
Lör 18 nov 2006 13:59
Övrigt, 8 läsare totalt
Idag är jag hufsat glad, förutom att när man går till köket så fåa man ågest av all disk ;D men annars är de prima, sitter och poppar musik och tänker på vad man ska hitta på ikväll.

Igår gjorde jag väl inte så där hyperaktivt mycket, satt och kollade tv och sånt hela dan sen somnade jag vid 6 och vaknade när extreme home makeover började ;D hehe och då började jag pyssla här, har stoppat upp min jäääätte långa slinga upp på bokhullan så på kvällen när man tänder sen så lyser det typ upp i taket, de vart snyggt men då hittade jag inte den riktiga adaptern så jag har letat som en galning efter den hela natten ;D Lovar att jag har glömt att ta med den eller nåt sånt sjuk, men jag har som för mej att den är me men men vi får ju se, jag har en adapter men den går till min julboll som jag har i fönstret i köket ;D

Känns sjuk att tänka på jul när solen skiner och de är över 9 grader plus ;D vill vara "hemma" där är de myyycket snö :D

Men men snart så åker vi ju ändå upp...

nä nu ska jag fortsätta på internet och vänta på matti ;D

Älskar dej gubben...

Puss//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0